Σκέψεις και συναισθήματα!!

Σκέψεις και συναισθήματα Σκέψεις και συναισθήματα

Σου έχει τύχει ποτέ να αναρωτιέσαι πότε θα τελειώσει επιτέλους αυτός ο πόνος;

Να έχει συμβεί κάτι να τελειώσει και εσύ να πονάς σαν να συμβαίνει αυτή τη στιγμή;

Εμένα μου έχει!

Να το ζω και να το ξαναζώ και να πονά σαν να γίνεται αυτή τη στιγμή.

Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι αυτό που σε πονά δεν είναι αυτό που συμβαίνει, είναι αυτό που σκέφτεσαι για αυτό που συνέβη.

Βλέπεις αυτό που συμβαίνει τέλειωσε!

ΕΣΥ όμως το κουβαλάς και το επαναλαμβάνεις μέσα στο μυαλό σου και συνεχίζεις να πονάς, μπορεί για μέρες, μπορεί για μήνες ακόμα και για χρόνια.

Μπορεί ακόμα και να σου καθορίσει την ζωή.

Στην πραγματικότητα όμως αυτό που συνέβη, ΣΥΝΕΒΗ και τελείωσε.

Εσύ είσαι εκείνη που επιμένεις να το φέρνεις συνεχώς στο παρόν, επαναλαμβάνοντας τον πόνο. Να το ζεις ξανά και ξανά σαν παλιά κασέτα σε κασετόφωνο.

Και το ζεις ζωντανά, μην μου πεις όχι.

Κάθε φορά που γυρνά στο μυαλό σου, το ζεις σαν να συμβαίνει εκείνη τη στιγμή.

Ξέρω θα μου πεις «Μα δεν το θέλω μόνο του γίνεται. Ποιος θέλει να πονάει;»

Ούτε εγώ ήθελα, σε καταλαβαίνω. 

Ποιος ορίζει τις σκέψεις σου αν όχι εσύ;

​Όμως άσε με να σου κάνω μια ερώτηση.

Αν βάλεις το χέρι σου στη φωτιά, θα το αφήσεις εκεί να καείς;

Όχι προφανώς.

Αυτόματα θα το τραβήξεις πίσω, θα απομακρυνθείς από τον πόνο.

Γιατί λοιπόν δεν απομακρύνεσαι άμεσα από τη σκέψη που σε πονά, σε καίει.

Ίσως γιατί οι σκέψεις που μας πονούν έχουν μια περίεργη έλξη, μια γλύκα, μια δύναμη. Όσο και αν νιώθουμε πόνο, που τις περισσότερες φορές μεγαλώνει όσο περνάει η ώρα γιατί τον τροφοδοτούμε και με άλλες σκέψεις, νιώθουμε ότι δεν μπορούμε να τραβήξουμε το μυαλό μας από εκεί.

«Δεν το θέλω» σε ακούω να επιμένεις «αν μπορούσα θα το σταματούσα».

Είναι αλήθεια όμως αυτό;

Δεν υπάρχουν στιγμές που δεν το σκέφτεσαι;

Στιγμές που ζεις χωρίς αυτή την σκέψη.

Δεν υπάρχουν φορές που έχεις δει διαφορετικά μια κατάσταση που σε πονούσε πολύ και απόρησες γιατί δεν το είχες δει έτσι νωρίτερα;

Που έχεις πει «Πως δεν το σκέφτηκα έτσι;»

Ποιος ορίζει τελικά τις σκέψεις σου αν όχι εσύ;

Είμαστε θύματα των σκέψεων μας, μια και αυτό που σκεφτόμαστε είναι μόνο η δική μας αλήθεια.

Αν πιστεύεις ότι η ζωή σου δεν είναι αυτή που θέλεις είναι η ώρα να εξετάσεις την στάση σου και να αλλάξεις σκέψεις σου.

Όταν πάρεις τον έλεγχο των σκέψεων σου, τότε ορίζεις και τη ζωή σου και τότε όλη η ζωή σου αλλάζει.

Όταν ορίζεις τις σκέψεις σου ορίζεις την ζωή σου

«Εύκολο να το λες, θα μου πεις, για κάνε το όμως».

Το εύκολο ή το δύσκολο θα σου απαντήσω, είναι πάλι σχετικό, εξαρτάται και πάλι από τον τρόπο που το σκέφτεσαι, είναι μια άποψη και μόνο και εσύ αποφασίζεις πόσο εύκολο και δύσκολο είναι κάτι.

Αν ας πούμε το πιστέψεις τότε μπορείς να το κάνεις άμεσα, αν αμφιβάλλεις και πιστεύεις ότι δεν θα το καταφέρεις και χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια και κόπο, ναι τότε θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να τα καταφέρεις.

Θα συμφωνήσω όμως ότι θέλει επιμονή, υπομονή και κουράγιο για να βγάλεις τη ζωή σου από τον αυτόματο πιλότο και να πάρεις εσύ τον έλεγχο της.

Το θέμα όμως είναι να αποφασίσεις εσύ τι ζωή θέλεις τελικά να ζήσεις.

Θα σου δώσω όμως μερικές πρακτικές που μπορούν να σε βοηθήσουν να ξεκολλήσεις από την επανάληψη αν το θες πραγματικά.

1. Το σώμα μας είναι το πιο εύκολο εργαλείο για να αλλάξουμε τις σκέψεις μας.

Όταν βρίσκεσαι σε αυτή την κατάσταση και οι σκέψεις σου σε πονούν, παρατήρησε το σώμα σου. Δες την στάση που έχεις. Είσαι σφιγμένη; Οι ώμοι σου μήπως είναι πεσμένοι, μήπως κοιτάς κάτω;

Άλλαξε λοιπόν την στάση σου.

Κουνήσου, βγες μια βόλτα, χόρεψε. Βάλε τα γέλια δυνατά ή τα κλάματα.

Κοίτα ψηλά. Πάρε βαθιές ανάσες. Κάνε αυτό που λέμε «κουνήσου από τη θέση σου»

2. Γράψε ότι σκέφτεσαι

Ναι γράψε πάρε ένα χαρτί και μολύβι και χωρίς να το σκεφτείς ξεκίνα να γράφεις ό,τι σου έρχεται στο μυαλό, μέχρι αυτό να καθαρίσει τελείως.Μην το ξαναδιαβάσεις δεν είναι εκεί για να σου θυμίζει τον πόνο, είναι για να ξελαφρώσεις.

Γράψε ένα γράμμα αγάπης για τον εαυτό σου – περιέγραψε το θυμό σου, τον φόβο σου, τη λύπη σου μέχρι να φτάσεις στη συγχώρεση και την αγάπη του εαυτού σου.

Γράφε μέχρι να νιώσεις ότι άδειασε. Μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις αρκετές φορές. Δεν πειράζει εμπιστεύσου την διαδικασία. Γράφε!

3. Ασχολήσου με κάτι άλλο

Κράτα τον εαυτό σου απασχολημένο!

Διάλεξε κάτι που θέλει προσοχή για να γίνει και σε κρατά προσηλωμένο. Μην διαλέξεις το διάβασμα, σπάνια βοηθά. Προτίμησε κάτι που χρειάζεται να συμμετέχει και το σώμα σου και το μυαλό σου.

Διάλεξε κάτι διασκεδαστικό, όπως το να δεις μια κωμική ταινία, που ξέρεις ότι πάντα γελάς.

Διάλεξε κάτι που αφορά άλλους, το να ακούς τις ιστορίες άλλων βοηθά να ξεφεύγεις από τις δικές σου σκέψεις. Βγες από τον εαυτό σου και τις σκέψεις σου.

4. Ζήτα βοήθεια

Θυμήσου ότι δεν είσαι μόνη σου.

Ξέρω πόσο δύσκολο είναι μερικές φορές να ζητήσει κάποια βοήθεια.

Πίστεψε με δεν έχει σημασία που θα ζητήσεις βοήθεια, σημασία έχει να πιστέψεις ότι υπάρχει εκεί έξω και μπορείς να την αναζητήσεις. 

Αν πιστεύεις πάλι ότι εγώ μπορώ να σε βοηθήσω θα χαρώ πολύ να δουλέψουμε παρέα μπες και γράψε μου και να είσαι σίγουρη ότι θα σου απαντήσω. 

Ελπίζω να βρήκες το άρθρο αυτό βοηθητικό. Αν πάλι έχεις φίλους που νομίζεις ότι  αυτό θα μπορούσε να τους ενδιαφέρει, μην διστάσεις να το μοιραστείς μαζί τους Χαίρομαι όταν μοιράζομαι τις ιδέες και τις σκέψεις μου με άλλους.

Επίσης μην ξεχνάς ότι κάνοντας Like στη σελίδα μου στο facebook και ακολουθώντας με στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα ενημερώνεσαι για όλα αυτό που πιστεύω ότι μπορούν να σε βοηθήσουν να ζήσεις καλύτερα και για τα Live που ανεβάζω. 

Μη ξεχνάς

Η ζωή είναι υπέροχη και αξίζει να τη ζεις κάθε στιγμή!

 

Μια δυναμική βιωματική παρουσίαση των βιβλίων για ...
Αυτοεκτίμηση, μια γυναικεία υπόθεση!
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020
Slider

New path by Kalli ©. All rights Reserved. 2018